Tam Ekrandan çıkmak için
1 - Buraya sağ tıklayın.
2 - "Tam Ekrandan Çık" seçeneğini seçiniz.
Siteye giriş için uyum problemi yaşamamak adına Güncel tarayıcı kullanın!

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Geleceğin Meslekleri " Yazılım Destek Personeli " adlı İşkur işbaşı programı ile düzenlenecek olan Eğitim Programında 3 aylık Ankara’da gerçekleşecek eğitim süreci İŞKUR tarafından finanse edilecek olup, eğitimini başarı ile tamamlayan adayların istihdamı gerçekleşecektir.

NOT: İŞKUR İşbaşı Eğitim Programı kapsamında Projeye dahil olmak isteyen adayların Ön yazısında "İŞKUR İşbaşı Eğitim Programında yer almayı kabul ediyorum" içeriği ile müracaatı önem arz etmekte olup, bildirimde bulunmayan adaylar değerlendirilemeyecektir.

GENEL NİTELİKLER

  • Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) sistemine kayıtlı olan,
  • Son 1 aydır çalışmıyor olman,
  • En az 2 (İki) Yıl Meslek Yüksek Okulu (MYO) seviyesinde Bilgisayar Programcılığı veya Bilgisayar bölümlerinden mezun olan,
  • Tam zamanlı yoğun çalışma ortamına ve kurumsal şirket sistemine ayak uydurabilecek,
  • Belirlenen destek hizmetleri planı çerçevesinde; ilgili bölgelerdeki yerinde (il içi ve il dışı) yeni teknik kurulumlarda aktif görev alabilecek,
  • Sahada aktif görev yapabilecek şekilde seyahat engeli bulunmayan,
  • Tercihen askerliğini yapmış olan,
  • Diksiyonu düzgün ve prezantabl,
  • Karşılıklı iletişimde başarılı,
  • Hali hazırda hizmet verilen kurumlarda yerinde (il içi ve il dışı) eğitim, destek faaliyetlerinde bulunabilecek,
  • Ürünün, müşteri kullanımına yerinde (il içi ve il dışı) nezaret etmek ve/veya teknik destek verebilecek,
  • Hastane Bilgi Sistemi yazılımları ile ilgili yeni müşteri kazanımına yönelik eğitim, demo ve teknik destek faaliyetlerinde bulunabilecek,
  • Ürünün geliştirilmesi ve güncellenmesi aşamalarında analiz, test süreçlerinde aktif olarak yer alabilecek,
  • Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi yazılımları hakkında tecrübeli,

İŞ TANIMI

  • Hali hazırda hizmet verilen kurumlarda yerinde (il içi ve il dışı) eğitim, destek faaliyetlerinde bulunabilecek,
  • Ürünün, müşteri kullanımına yerinde (il içi ve il dışı) nezaret etmek ve/veya teknik destek verebilecek,
  • Hastane Bilgi Sistemi yazılımları ile ilgili yeni müşteri kazanımına yönelik eğitim, demo ve teknik destek faaliyetlerinde bulunabilecek,
  • Ürünün geliştirilmesi ve güncellenmesi aşamalarında analiz, test süreçlerinde aktif olarak yer alabilecek,
  • Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi yazılımları hakkında tecrübeli,